lördag 24 oktober 2009

segt..

Dagen började med promenad ner till affären, var å lämnade tidningen till mormor, Lisa va kvar där hon hade frågat mormor om hon fick ligga över å de fick hon ;) haha rolig mormor :)
Även imorse la Jimmy Svea på köksbordet då lyfte hon huvudet så där duktigt igen :D
Väl på väg till affären så ångrade jag mig jag ville visst gå på promenad! Så ringde mormor så kom Lisa med... Så gick vi runt åbacken.
Nu håller Jimmy, Göran å Pär på å sätter upp luft/vatten pump... Ska bara se om vi får tag på mangan med så kanske han kan sätta in resten?.... håller tummarna för de.. :P
Vad jag ska hitta på vet jag inte.. blir nog bara mys med Svea, de e jag värd... Ja idag är det körslaget! WOHO :D favvo programet :)
kommer kanske lite bilder sen... kram

4 kommentarer:

  1. Ja, det var ju det som var saken med att dom skulle ha honom på prov i 2 veckor, men dom vägrar verkligen att lämna tillbaka honom:'(

    SvaraRadera
  2. du är alltid välkommen hit om du vill..eller om du vill att ja ska komma å hålla dej sällskap :) bara att smsa kram

    SvaraRadera
  3. Hallå. Hur e det? Går allt bra? Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt =) Allt går kanon här, tänk egentligen va fort man anpassar sej, känns som om jag alltid varit mamma =) Men jag märker ju tydligt att Hugo är mammas pojk, men det e ju inte så konstigt när jag har han hela dagarna när Marcus jobbar. Kram

    SvaraRadera