torsdag 15 oktober 2009

Jag kan!

Lilla Svea har varit på hur gott humör som helst nu i eftermiddag, fick hela familjen att ligga på golvet och leka ;)
Såhär duktig är hon på att lyfta huvudet :)

å såhär:

Å blir jag lite irreterad kan hon lyfta såhär högt!

Ja idag har vi varit på MVC för efterkontroll, jag överlevde :D Alla värden var bra och har tappat 10 kg, de visste jag ju redan så nu ska jag inte tillbaka dit mer än när Svea ska få syskon ;) hehe
Å innan så tänkte jag på test att lägga Svea, då var klockan 18.20 ca, hon ligger fortfarande i sin säng och sover.. Får se hur länge det funkar :D men om de går så går det annars får vi väl vara uppe inatt ;) Nu är Jimmy ute med Bella och jag bara njuter av en lugn kväll så länge de varar ;)
Tv dags nu och ja... jag vet inte riktigt vad jag ska göra så blir nog bara tv ;)
kram

1 kommentar:

  1. Så duktig tjej :) Va bra att det gick fint på mvc :) Kram

    SvaraRadera