onsdag 21 oktober 2009

Lite läskigt.

Först å främst ska jag gnälla av mig på kommunen, jag förstår att de måste stänga av vattnet när de gräver för fjärrvärmen men att stänga av den från 8-15.30 tycker jag är lite häftigt framför allt när de bara stänger av utan information. Tur att Svea kan amma annars hade jag haft problem ^^
Idag pratade jag med missionskyrkans präst, vi ska träffa honom på tisdag. Hoppas detta ska funka nu...
Sen imorse när jag vaknade hade vi ingen ström, pratade med Jimmy men han var ju inte hemma, sen upptäckte jag att klockan var kvart i sex så tur att han itne var hemma.. Då visade sig at när jimmy släckte ytterlampan imorse tyckte el skåpet att det var för fuktigt ytterlampan... så jordfelsbrytaren slog av det heter de ju.. :P Så Pär ska komma förbi sen i eftermiddag/kväll och kolla på de.. de e guld värt =)
Men lite läskigt för jag är mörkrädd ;) men jag å Svea kröp ner i min säng och så somnade Svea på bröstet hos mig, väldigt mysigt!
Nu ska jag inte göra ett skit idag å det ska bli så skönt! Ska bara kolla vad som finns i frysen så vi kan få lite mat annars tänker jag inte engagera mig :P Så nu börjar den stunden!
hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar