onsdag 14 oktober 2009

klipp klipp

Mammas söta trollunge :)

Ja nu har jag varit å klippt mig, finns det någon härligare känsla än nyklippt hår? helt underbart skönt :) känns som om jag har en frisyr nu och inte bara hår som hänger :D hehe
Medan jag var där så var Jimmy och Svea i affären, det hade gått bra, Svea sov hela tiden mammas lilla trollunge :) Nu ikväll blir det lugnt och stilla, skönt å vara hemma idag, måste förbereda mig mentalt för efterkontrollen på MVC imorgon ;) Måste börja träna med... ska se om jag kanske ska köpa let´s sumba! Det ser väldigt kul ut och då kan jag ju ha Svea i bärselen om hon är vaken :) Ska kolla lite på priset på de där.... :) Nu ska jag kolla vad Jimmy pysslar med... När det blir så där tyst gör alltid killar sånt som han inte ska ;)
ha en trevlig kväll =)
Resultatet...

Bella å Svea

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket =) Ja det e tur att det är 2000-talet, verkligen. Hur sjutton gjorde de förr? Va fin du är i håret =) Kram

    SvaraRadera
  2. Åh lyckos dig som klippt dig, och va fin du blev. Jag borde verkligen beställa tid hos frissan...å jag löser hår som bara den! Lycka till i morgon på Mvc! Kram

    SvaraRadera