tisdag 6 oktober 2009

5 timmar!

Inatt var min lilla dotter helt underbar! Hon sov 5 timmar i sträck, från halv tolv till halv fem vilket jag behövde. De är nog de värsta, de e sömnbristen... Men det går la över snart och fortsätter hon sova 5 timmar i sträck är jag överlycklig!
Idag kom Sveas nya matta. Blev kanon bra och mjuk å go var den med =) det blev inte annat än bra eller hur? :)

Idag ska Svea på sitt första kalas, hos morbror Gustav som fyller 16år.. :) hipp hipp hurra! Å grattis på födelsedan :) Så idag är Svea lite extra fin... Ska lägga ut kort sen ikväll på det så vi inte avslöjar för Maria hur söt hon är :) hehe
Ne nu ska jag bara slappa hela dagen... Kolla på tv och njuta av lugn å ro,hoppas Svea är med på det ;) kram

3 kommentarer:

  1. Den blev jättefin :) Ja det är skönt när man får ta igen lite sömn. Jag känner att jag är lite sliten efter i helgen och att jag var uppe flera ggr med sjuka Tilde plus ammade Linus. Idag har jag varit helt seg och tänkte att så fort Linus somnat ska jag vila...men han var ovanligt envis idag. Typiskt bara för att man själv känner att man behöver vila. Men nu har jag fått den lilla envisa killen att komma till ro så jag ska vila och absolut inte göra någonting idag. Inga måsten...bara ta det lugnt. Kram

    SvaraRadera
  2. jätte fin matta passar ju perfekt till taspeten :) ja måste komma å titta snart, nu när rummet är färdigt!

    SvaraRadera
  3. mattan blev ju jätte bra.
    Vera växer som hon ska, ska til bvc på tor igen. tiden går fort hon är 3 veckor och har gått upp till 4 kilo, så de växer fort... men det är mysigt..

    SvaraRadera