söndag 18 oktober 2009

Tog steget!

Ja inatt tog Svea steget att sova över ett mål på natten, hon somnade strax innan halv elva sen vaknade hon inte innan kl 4. :) Så himla skönt! Sen vaknade hon kvart över sju.
Jimmys kommenterar som vanligt att jag bara går upp så tidigt när han är hemma. Men så är det inte.. Vi får rätta oss efter Svea och imorses har Svea varit så glad och härmat efter när jag pratat med henne och världens leende har hon gett oss =)
Nu har vi precis kommit in efter rundan runt åbacken.. mycket härligt men lite små kallt, välbehövligt med den ny inköpta overallen igår. Glömde ju skriva att vi köpte en taklampa till Svea igår oxå, + ramar så nu ska Jimmy få montera upp den. En vit lampa med lite mönster på, Svea har så mycket färger ändå så de räcker med de färgerna.
Jag ska ta hand om Svea, och sen kl 15 idag ska vi på middag hos Sveas "mormor" och morfar.
Ha en trevlig dag å njut av solen =) man vet aldrig när det blir ösregn igen :P
kram

3 kommentarer:

  1. haha, han ligger och kollar på mobilen över sängen och så låter det som om han försöker prata :) kram

    SvaraRadera
  2. Linus överraskade oss i natt....han sov hela natten!!! Vaknade 7.40 först och åt!!!!
    Jag kan inta tänka mig att han ska sluta äta på natten...det vore för bra för att vara sant. Det var nog bara en engångs grej...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hihi det har Hugo oxå gjort. han somna kl 19.30 och vakna kl 05 en natt. Jag fick kolla till han flera gånger för att se så han levde. Så då sov jag dåligt bara för det, fniss. Okay så man kan köpa såna på ebay? Bra att veta =)

    SvaraRadera