fredag 9 oktober 2009

Ordning och reda!

Ja nu har Svea sovit i typ 2 timmar snart 3... Jag har hunnit plocka upp på övervåningen, och mellan våningen. Jag har hunnit och skala potatis och gå ut med "slask" hinken. Och det är äckligt för vi har en gigantisk spindel där ute... as äcklig :S
Ja vilket fall sen har jag hunnit torka av alla bänkar och bord, fått igång en tvättmaskin (som strax ska i torktumlaren), så har jag hunnit kolla på korten idag som jag framkallat och satt in i Sveas grodbok =) + att jag senare i eftermiddag ska dammsuga och sätta in kort i Sveas album som jag håller på å gör =) Det kommer bli så himla fint!
Det är attans vad duktig jag är :D hehe Håll tummarna för att bilen går igenom besiktningen idag, den har tid nu 15,40... hoppas hoppas!
Nu måste jag äta en macka, blir sen middag :S kram

1 kommentar:

  1. Det gick fint på min "besiktning" Med beröm godkänt haha :D Skönt att ha det där gjort!! Kram

    SvaraRadera