måndag 26 oktober 2009

Sjuk gubbe...

Sjuk gubbe i huset är inget vidare... :S men men hoppas inte jag å Svea får mer av det än vi redan fått.. idag lir det köttgryta till middag, den står å puttrar på spisen.. luktar ljuvligt!
Idag kommer Maléne på besök :D Så himla trevligt! Skönt å träffa lite folk ;)
Måste åka och handla med men idag ska jag göra storstädning i kylskåp och skafferi, får passa på när man har hjälp att passa Svea... om han inte är för sjuk... ^^ne men de e underligt att jorden går under bara för en kille är lite förkyld, helt handikappade blir dom...
Ne nu ska jag passa på å greja lite... Hej hopp i lingonskogen!

2 kommentarer:

  1. Hihi ja det är allt synd om dom ;) Nackdelen med vården är alla fruntimmer. Jag skulle passa mycket bättre där det är mest killar tror jag. Kram

    SvaraRadera
  2. haha..ja de är väll konstigt att dom blir så fruktansvärt sjuka :P men får allt stå där som om inget har hänt fast att vi är sjuka..men dom är väll lite känsligare å svagare än va vi starka kvinnor är :D

    SvaraRadera