måndag 11 oktober 2010

Sista kursen på väldigt länge!

Jag får sådana där flashbacks om tiden i skolan, i och för sig va jag inte direkt skoltrött men vissa ämnen var ju självklart tristare än andra.. ;)
Men nu är jag riktigt trött på att studera, efter denna kursen är jag färdig undersköterska och sen tänker jag inte läsa något mer på en bra stund!!
Ska bara komma på något annat jag ska kunna hitta på... skulle väl behöva en timanställning någonstans... men frågan är bara var.. har inte hittat nåt jag gillar ännu :( vill ju inte vara på ett jobb och inte trivas... aja..
Men om man skulle gå en promenad med vovvsingen och världens underbaraste dotter innan jag måste ge mig av till Borås och praktik!
Ska ta med mig smörgås med.. hoppas Svea och pappa Jimmy får en trevlig dag utan mamma :(

1 kommentar: