fredag 22 oktober 2010

Äntligen & favoritordet mamma!!

Ja tack vare Gustav, Pappa, mig själv och en viss del Jimmy så sitter äntligen gipset på plats! Jippi! Nu ska vi bara fixa till skåpet som vi ska göra till vitrinskåp sen är det klart! Så långt att snickaren kan göra sitt och sätta in fönster och så. Ska ringa han på måndag tänkte jag så jag kan få tid när han kommer. Ska bli skönt att få nya fina fönster, nytt fräscht kök, nya tapeter på väggarna, kakel, nya vitvaror. kan de bli så mycke bättre?!
Ja visst sen är det badrummets tur att få en ansiktslyftning! :D Sen börjar det likna något i vårat eftersatta hem ;)
Halsontet börjar bli värre.... tur att det är helg så jag slipper vara helt själv med Svea.. Svea går runt hela tiden och säger mamma :) innan när vi var ute och gick så rätt var det var bara.. mamma. :) söta lilla trollunge :)
Nu ska jag hjälpa henne ur sin stol och vi ska leka innan det är dags för dusch och säng gående ;) Hum.. undra vad man ska hitta på efter de tro... jag vet!!! Parktik rapport.. urk! Men sen är de banne mig klart!
Have a good night <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar