måndag 25 oktober 2010

Nu händer det grejer!

Ja den här måndagen går i händelsernas tecken:

¤ På tisdag eller onsdag nästa vecka kommer snickaren och ska sätta i våra nya fönster. Vilket innebär städa ordning och plocka upp före och efter snickarna + hitta ett ställe vi kan vara på under dagen för hemma kan ju bli lite svårt att vara ;)

¤ Imorgon kl 7 ska jag infinna mig på glimringe för att börja gå bredvid i hemtjänsten, jupp, imorgon är det premiär för jobb!

¤ På onsdag ställer världens bästa (min) mormor upp och tar med sig Svea till kyrkis så hon får gå dit och leka en stund så pappa Jimmy får sova lite till på morgonen.

¤ Vi måste åka till Ikea och beställa nytt kök, sätta ut våra vitvaror på annons, är det någon som behöver en whirlpool micro, en "häll" spis, ett kylskåp med litet frys eller diskmaskin. Så är det bara att höra av sig! ;)

¤ Vi kan få köpa ett ek golv utav snickaren för bra peng. Så nu gäller det att få in pengarna från alla håll ;)

¤ Sen hoppas jag på att få lite hjälp på fredag men det ska jag ta reda på i eftermiddag när vi ska på måndagsmiddag.

Nehe nu ska jag passa på att umgås med min familj eller a lillfia gick nu och la sig men Jimmy är ju vaken! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar