fredag 15 oktober 2010

Ramlade ur sängen...

Ja igår kväll gick alla och la sig kl halv åtta, Svea åt sin välling i soffan, sen borstade vi tänderna, sen upp till sängen, funkade kanon fint! =)
Sen satt jag och kollade på Robinson, shit vilka idioter det finns till folk man blir så förbannad... :S varför söker de dit om de inte vill vara där??? Bara ett jäkla gnäll, efter det lite grann på lyxfällan.. Spännande! Det är helt otroligt att folk inte är medvetna om sin egna ekonomi! Jag har faktiskt ganska bra koll måste jag säga. Ska säga upp goboken nu för jag tycker Svea har tillräckligt mycket böcker som det är nu.. :) Så får spara de pengarna och köpa leksaker till eller spara extra på hennes konto :)
Sen efter tv programmen gick jag upp och skulle lägga mig, Bella låg nere vid fotändan, sen skulle Bella sträcka på sig så hon vred lite på sig och pang så ramlar hon ur sängen stackarn.. Inte lätt.. ;) Såg så himla nyvaken ut när hon ställde sig upp och undrade vad skjutsingen som hände..
Sen hämtade jag Svea kl 4 till våran säng, somnade om utan välling och sov till halv åtta då Bella slickade på henne så hon vaknade..
Nu ska jag fixa lite här och sen ut och åka en liten sväng.. Idag får jag fin fint besök! Sandra kommer hit! :) Innan dess ska Svea hinna klippa sig ;) Stora tjejen har fått alldeles för långt hår så de hänger i ögonen.. :) Så hoppas hon är snäll.. hehe
Jaja nu ska jag röra på mig! Hej hopp fallerallalej!

1 kommentar:

  1. Så söt våran älskling kommer att bli , fast det är hon ju redan
    Ha det gott och ta hand om er nu =)
    Kram Kram

    SvaraRadera