måndag 18 oktober 2010

En vecka kvar!

Ja nu är de bara 1 vecka kvar sen är jag färdig utbildad till usk! Ska bli så skönt och nu ska jag ha ett långt läs uppehåll kan jag lova! Orkar inte läsa som de ser ut just nu... :(
Idag ska jag göra slutprovet efter måndagsmiddagen så fort Svea har gått och lagt sig! Sen imorgon ska APU uppgiften vara klar och inlämnad. Sen är allt klart!
Men jag och Svea ska själva på måndagsmiddag idag för Jimmy åker till jobbet kl 15.45... Så nu är jag helt själv på kvällarna, enda skillnaden är att han inte ligger uppe och sover som han gör när han jobbar natt men själv på kvällarna har jag vart länge :P
Får se med för samordnaren på min praktik plats ville gärna ha mig som timanställd eventuellt! =) De vore ju något kanske!
Nehe nu ska jag se vart Jimmy tog vägen.. han har gjort något med tv:n.
Sen när denna veckan är slut ska alla lister vara nere och gips inhandlat. PUNKT

1 kommentar: