lördag 23 oktober 2010

försenad middag..

Ja nu sitter jag och Svea och har precis ätit försenad middag, Svea sitter i sin stol som har vänts till bord.. så hon sitter och mumsar i sig spaghetti och falukorv medan hon tittar på byggare bob bl.a. :) Ja annars har vi varit nere hos pappa en stund för Jimmy var tvungen att akut åka och jobba.. och hur kul är det att alltid vara själv?
Just nu sitter Jimmy och tatuerar, så får la se när han blir färdig... :S Blir la en ensam kväll idag med.... ja det är ganska synd om mig som kommer få sitta själv 6 dagar denna veckan då... men men.. de e la så.. ganska svårt att åka iväg på kvällarna med så bättre att vara hemma!
Nehe nu ska jag bege mig och plocka upp lite sen så ska lillfia gå å lägga sig! :)

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Svar till anonym: negativt att jag inte ville vara själv 6 dagar denna veckan på kvällen, jag uppskattar faktiskt att se den jag delar hus med på kvällarna ibland oxå...

    SvaraRadera