tisdag 12 oktober 2010

Mammig & Oväntat möte

Ja nu har vi varit på dagis en sväng, jag kunde inte gå därifrån, världens mammigaste lilla unge har Svea blivit. Vilket jag tycker är lite mysigt ;) men de är hemligt ;) haha
Så vi ska tillbaka på torsdag, så får se vad Svea säger då.. mammas lilla tjej =)
Sen cyklade vi hem så fick jag ett väldigt oväntat möte, min hundjävel var på rymmen, så arg jag blev på henne, vi har bara en nyckel just nu och den tar givetvis Jimmy med sig så jag kunde låsa och jag trodde faktiskt inte att hon skulle smita ut, så arg jag blev på henne så just nu har hon en väldigt låg profil här hemma och de hoppas jag att hon har resten av dagen för jag är INTE glad på henne!
Måste ringa snickaren och be om våran nyckel kanske... Om en liten stund kommer Jeanette och Ayline på lite fika.. kul bara att jag inte har något hemma ;) men jeanette löser det och stannar till på fiket :P
Nehe om jag skulle sätta igång en tvätt kanske. Om jag fortfarande har mycket energi sen så ska jag fixa med skafferiet sen. Behöver verkligen få ordning på det! Å fortsätta vara arg på Bella :)

1 kommentar: