lördag 16 oktober 2010

Händelserik natt!

ja igår var vi och klippte Svea i Dannike, arger var hon men de gick bra ändå =) Svea fick en ny bästa kompis, Ingela, så Malene har verkligen inga problem att få barnvakt sen ;) Sen åkte vi och Svea somnade i bilen, sen en snabbis in i affären, sen hem och så kom Sandra hit :) Kul å sitta å prata lite om allt och vips var kl 23 ;D Dags å sova. Sen vaknade Svea så hon fick sova i våran säng, Sandra sov på Jimmys sida så Svea sov i mitten förutom när hon av någon anledning gav sig ner mot fotändan och ramlade ner.. pang sa de.. :S Men de verkade gå bra.. Sen sov vi till strax innan halv sju tror jag d ringer Jimmy för han har ingen nyckel in.. Så jag får gå upp och innan jag hinner ner rycker han i dörren... smart... eller inte... Bella börjar skälla och väcker allihopa.. Så sen tror Jimmy att han bara kan smita förbi och in i andra sängen, Svea såg givetvis detta och blev glad att han kom hem sen satte vi på Nallepuh i sovrummet så gick vi upp vid 8.. Kallt var det inne men de e så svårt för jag kan inte höja på dagen för då blir de för varmt :S Ne får fixa till de här på något vis... ;)
Jimmy får sova nu till efter det att Svea sovit middag sen får han komma upp så vi kan greja lite :) Får la plocka lite i trädgården och så.. Ja nu är de dags för lunch, tacka vet jag matlådor då ;) hehe hahhhaha! Nu går Svea runt och drar en korg runt soffbordet som knappt får plats och tar i för kung och fosterland för att ta med sig den, så fort de går emot blir hon förbannad.. ja undra vad det cirkulerar för tankar i hennes lilla huvud! Ne mat var det.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar