tisdag 19 oktober 2010

Hämtat lillfia!

Ja nu har jag hämtat lilla Svea på dagis, hon åt på dagis idag med och var där helt själv i lite mer än 2 timmar. :) Stora tjejen nu. De hade varit på gympa och allt hade gått jätte bra =) Hon är så söt när hon ser barn, hej säger hon och skiner upp som en sol =) och vinkar.. hoppas de håller i sig så hon inte blir sån där blyg tjej, så nu ska vi bara träna på att lämnas på dagis med ;) Nu "smiter" jag iväg för att hon inte ska bli ledsen att jag åker men det blir bättre och bättre ju mer hon kommer in i dagiset!
Nu ligger hon uppe och ska sova, så jag ska passa på att ta upp lite middagsmat, idag blir det stuvade makaroner och köttbullar! Mums! Med rivna morötter. Mycket gott vill jag lova!
Så dax att plocka upp köttfärsen ur frysen :P
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar