fredag 22 oktober 2010

Fredag --> helg

ja nu är det fredag vilket innebär att det är helg. Jag har tänkt igenom hur vi ska ha det. Jimmy har fått fläskläpp och ev. lös tand för någon grej flög upp och slog honom i munnen... Men han är iväg nu och köper gips och smyglist så vi kan få färdigt det.. för vi måste få igång det elemnetet som står där, för det verkar vara centret i hela värmesystemet, blir inte alls så varmt inne nu.. :S Oavsett hur mycket jag höjer värmen..
Igår fick jag en överraksning av Maria :) Världens bästa "mamma" =) Det stog ett jätte fint rött hjärta ljus och en påse med julmust och ostbågar. Jag tror hon läste mina tankar faktiskt.. Tusen tack, halva praktik rapporten är klar med bara lite kvar.. :) Sen är denna kursen färdig.
Sen är jag USK!
Nehe inväntar Jimmy för att få lite frukost.. Svea försöker hälla upp julmust i glaset.. går inte sådär bra kan jag säga ;) Ne nu ska det vara positiva dagen och nu ska vardagsrummet bli klart så vi kan få upp elementet igen! För Gustav kommer nog upp och hjhälper till även pappa... tack tack tack! Hej hopp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar