onsdag 27 oktober 2010

Färdig utbildad Undersköterska!

Grattis till mig Lillemor Andersson du är nu färdig utbildad till undersköterska! =) Mycket starkt jobbat och jag måste skryta med mina fina betyg, 6 VG och 4 G!

Slutbetyg
Kurs Betyg
Etik och livsfrågor, heltid
G
Medicinsk grundkurs, heltid
VG
Psykologi A, heltid
G
Människan socialt och kulturellt, heltid
G
Vård- och Omsorgsarbete, heltid
VG
Social omsorg, heltid
G
Utvecklingsstörn/funktionshinder, heltid
VG
Rehabilitering/habilitering, heltid
VG
Socialt behandlingsarbete, heltid
VG
Omvårdnad, heltid
VG

Jag är så sjukt nöjd med mig själv! :) Jag har ju precis fått jobb med nere på glimringe och de första tiderna är inbokade på hemtjänsten! Bra jobbat! ;) Hoppas jag får erbjudanden om att beställa en sån där fin skylt som de står Lillemor Undersköterska på... undra om man får de..
Får ringa till Tranemo och fråga :) Hoppas jag får det för en sådan vill jag ju ha att fästa på jobb skjortan!! =)
Nehe nu ska jag fortsätta medans lågan är tänd, har dammsugit källaren och är på väg upp till mellan planet nu.. hurtigt värre?! Vart kom all denna energin ifrån!???

2 kommentarer:

  1. Woho!!!!!!!!!! GRATTIS! :D massa kramar

    SvaraRadera
  2. GRATTIS Det är ju det jag säger du är ju bäst =)
    Lycka till du med ditt nya jobb
    Kram Kram

    SvaraRadera