onsdag 6 oktober 2010

Mega trött!

Är helt slut idag :S orkar inte med nåt känns de som... sitter här och drömmer mig bort om nästa resa :D hehe Grekland är jag lite sugen på, hittade ett jätte fint hotell!

Visst ser det härligt ut?! :) Hotellet hittar du här.
Men vi får la se vad som händer och fötter, en resa nästa år ska jag åka på och det vill Jimmy med.. så det ska bli härligt om vi kommer iväg! Hade gärna åkt över julen.. men tror inte vi hinner spara så fort, vi får lägga krut å huset här nu ett litet tag istället =)
Ska åka och köpa gips och lite sånt, tak, m.m. så får la se hur mycket de kostar.. + att i november kommer snickaren och lägger sätter in nya fönster. tjusigt värre!
Nu ska jag plocka upp diskmaskinen, gud va kul! eller inte....

1 kommentar:

  1. hade ni det bra borta? jo, vi tänkte att om vi vill resa någongång så är det här rätt tillfälle.. innan v börjar skola/ dagis, vi har köpt hus..m.m. Peter är pappaledig och jag pluggar så det är perfekt:) Så vi tänkte att varför vara kvar i kalla sverige då? (trots att det är mina favvo årstider;)
    Kram

    SvaraRadera