onsdag 20 oktober 2010

Hemligheten bakom renovering!


(Söta lilla svea efter klippningen!)
Ja nu börjar dagarna att krympa tills det är dags på söndag att vara helt klar med nya gipsskivor på väggarna. Hej och hå var det går och fröken Andersson lovar mycket för sig själv. Men det SKA fixas, så enkelt är det! Och jag/vi kommer att lyckas, får jag inte med mig Jimmy på det löser jag det själv! Sen nästa vecka SKA jag ha satt upp nytt tak! För sen är det november och snickaren ska vara här igen!

(En glad Svea med mat runt hela munnen och pappas HK express mössa!)
Idag har vi varit på kyrkis! Shit va folk det har börjat komma dit nu!
Men det är skoj, förra året var vi där själva typ..
Nu ska vi se vad som händer i efter middag, troligtvis ska jag städa upp, börja med sista insändningsuppgiften sen är det klart!

Ja fröken Andersson hör sen! Nu ska detta bli gjort inga mer undan flykter!

2 kommentarer:

  1. Du är duktig du hjärtat =).
    Vi har en sak till dig hemma om du är ut så kom in och hämta en flaska med något som du saknat.
    Ge min älskling en kram och ha det gott
    Kram Kram

    SvaraRadera
  2. ja hjälper gärna till om de behövs..de e bar att hojta till lovade! :) kram

    SvaraRadera