fredag 29 oktober 2010

Äntligen har jag fått en award!



Jag fick en award av Linda. Det har jag längtat efter! :)
Och visst skickar jag vidare...


Regler:
* Kopiera in bilden och länka till den du fått den av.
* Ge Awarden till 7 andra bloggare.


* Skriv 7 intressanta saker om dig själv...

☆ Jag blir lätt irriterad över att saker inte går som jag vill...

☆ När jag vill ha gjort något vill jag att det ska hända nu! ;)

☆ Gör jag något, då gör jag det helhjärtat!

☆ Jag har tävlat med hästar har både pokaler och över 100 rosetter. Saknar ridningen och Toy väldigt ofta...

☆ Jag gick barn och fritid och nu har jag läst upp till undersköterska

☆ Jag skulle gärna vilja ha en katt, en rumsren sådan ;)

☆ Jag väntar på den STORA frågan från Jimmy, men det lär väl dröja ;) hehe

Lämnar vidare till 7 andra:

LindaSandraJeanetteMickanFinni JeanetteCecilia

Lycka till ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar