tisdag 26 oktober 2010

Första dagen på jobbet...

Ja idag ringde kl 5.55.. det kändes efter en natt som Svea har rullat runt och krånglat i sängen..+ att jag låg och tvingade mig själv att vara vaken halv fyra för jag trodde jag skulle gå upp... smart! Eller inte...
Sen tillslut efter 2 snoozningar mösade jag mig upp, lagade frukost och läste tidningen. Sen knallade jag ner till arbetet, och fick gå bredvid! Det gick jätte bra och det kändes helt okej! Inte alls lika stor hemtjänst som i Svenljunga ;) hehe Men de var trevligt!
Ja annars gick vi och hämtade Svea på dagis tillsammans, som en lycklig familj ;) hehe Ja.... Nackdelen vara bara att jag fick sån magknip :( men ett varmt bad och lugn och ro i badet innan Jimmy åkte hjälpte det att bli bättre :D Nu sitter Svea och äter kvällsmat... sen när Svea ska upp på å lägga sig ska jag med lägga mig för jag är trött.. tittar på lyxfällan nu, att man inte inser sina begränsningar, ja menar det är vuxna människor, inte underligt om ungdomarna går i samma spår.. Nehe nu ska jag busa med världens bästa Svea!
Den största kärleken i vårat liv, givetvis Bella med :) !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar