fredag 29 oktober 2010

Fredag igen!

jag och Svea har varit ute och gått med mormor! Bella var med givetvis ;) hehe
Nu ska vi ta tag i den stora diskussionen angående kök, så får se om pappa har kollat på bygg in vad ett kök från myresjö kök kostar.. :) Men lutar åt ett Ikea kök då jag tror jag och Jimmy kommit på en bra lösning som kommer bli fint med hjälp av pappa så klart!
Men vi kommer behålla våran spis, och diskmaskin och köpa ny fläkt, kyl/frys och en kombi ugn. De kommer bli snajsigt!
Snart är de vaxning som ska göras. :S Tråkigt men måste göras! Så är det :) Måste prata med pappa och oxå och boka någon som kommer till våren för att dränera vårat hus... han hade en kontakt till de ;) Annars om du har en kontakt som fixar det till ett bra pris så hojta till! ;)
Ne nu ska jag lägga i tvätten i torktumlaren... sen måste jag även handla lite senare med.. *TRIST*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar