söndag 10 oktober 2010

Rensat kläder & färgad ljung!

Japp nu har jag varit och köpt våra nya ljung =) det blev super fint! Eller vad tycker ni?!

Sen har jag rensat ut en massa kläder från garderoben, både jag och Jimmy. Skönt att få ordning i garderoben blir lite roligare att gå in och välja kläder när det ligger lite finare =) Och rensa ut de där kläderna som har vart där sen sisådär 3-4 år tillbaka ;) haha Men det blev skönt, imorgon bitti ska Jimmy rensa ut 740:n sen ska den lastas med skräp, som ska köras iväg ska prata med Lillian med om jag kan komma in till Borås så jag är där vid 18 istället.. säkert inga problem.
Skulle så gärna hitta ett jobb som jag skulle kunna trivas med :/
Skulle gärna öka våra inkomster lite till, fast Jimmy tjänar väldigt bra så jag ska inte klaga men jag skulle gärna dra mitt strå till stacken med så att säga...
Får la se om det kan dyka upp något intressant.
Nehe idag har vi lördag här hemma ;)
Så nu blir det tv kväll utan något kul att titta på tv trots en massa kanaler ;)
Underligt!
Dock lyser julmusten med sin frånvaro :( Jag vill ha julmust!!! Men inga affärer här har det..
hoppas verkligen de får in de snart...

Ha en trevlig söndag kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar