lördag 30 oktober 2010

Lördag

Igår fick jag oväntat besök, en gratulation för jag läst klart till undersköterska :) Väldigt gulligt gjort ;) hehe Det var Margaretha och Kenneth som kom en sväng och lämnade ett kort.
Det var väldigt oväntat men tack så jätte mycket! :)
Fullt upp hela dagen! :) Nu ska jag snart gå upp och väcka Jimmy för kl 10.30 ska vi vara på dagis och städa, ska bli skönt att få det gjort så är de klart! :) Sedan i eftermiddag ska Jimmy tatuera.. Så tror jag hans pappa Göran och Nina skulle komma en sväng.
Nu har vi precis ätit frukost framför sf kanalen som visar massa barn program :) Rasmus på luffen, det är sånt Svea ska lära sig att gilla ;)
Ne annars.. tro... Ett besök till Ikea nästa vecka är ett måste för nu har vi det exakt hur vi ska ha det, skönt när man kommer överens ;) haha Nu ska jag bege mig och göra frukost till Jimmy, undra om det uppskattas tro?! Det återstår att se ;) ne måste även slänga i en tvätt som är tvättad i torktumlaren... :D Hej hopp i lingon skogen!

1 kommentar: