onsdag 13 oktober 2010

Rumbat klart för idag!

Ja då var det avklarat för denna veckan, träningen :) Det var skönt att få de gjort! Skönt å få dansa å röra på dö fläsket lite, blir ju inte direkt krogen nu för tiden haha!
Tänk vilket folk det finns, syftar på grannfejden, inte undra på att det är krig i världen när folk bråkar om skit saker, jag menar har man så mycket tid att lägga på bråk så kanske man ska skaffa sig en hobby eller ett arbete istället. =) Min åsikt. Så sluta bråka och jobba mera!

Å sen ska jag säga att jag ÄLSKAR verkligen Anja Pärsson! Finns det någon härligare människa!
En människa som är en sådan stor stjärna,
men hon har fötterna på jorden!
Efter Berg flyttar in, ska jag duscha sen hoppas jag på att gå å lägga mig om jag inte fastnar framför hells kitchen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar