söndag 24 oktober 2010

Kan man inte stå för sin åsikter..

Kan man inte stå för sina åsikter så ska man inte säga dom, vill du kommentera i min blogg så skriver du vem den är ifrån annars plockas de bort!
och har ni ont av vad jag skriver så läs inte då, det är väl min blogg?
Kanske behöver skriva av de negativa för att bli positiv..
Jaha idag har vi inte gjort många knop, hela familjen har varit hemma och tagit det lugnt! :) Mysigt har vi haft det! Nu blir de varma mackor strax, Jimmy gjorde dem medan jag satt och passade Svea som badade först sen lärde sig äntligen att uppskatta att duscha! :) Så redig tjej som duschade så fint :)
Imorgon ska vi eventuellt på köksjakt.. får la se för pappa ringde innan och frågade om mått på rummet.... hum undra vad han har i görningen nu? ;)
Men det hade varit helt fantastiskt skönt att få ordning på köket innan jul.. Men det återstår och se hur lång tid de tar!
Ja nu springer lilla Svea runt som nakenfis, dags att ta på blöja och pyjamas, ja det är tidigt men det är ju stor lönt att ta på henne kläder, så har ni som tycker jag är kass ett svar på de!
Ska bli kul att se statistiken imorgon för jag får nämligen IP nummer...
Nu ropar pappa Jimmy att det är mat! :D MUMS!

1 kommentar:

  1. Hej! Tråkigt med negativa läsare, jag läser men kommenterar sällan, Men vet du en sak, om några anser att du är en dålig föräldrer för att Sve går i pyjamas nu på eftermiddagen, vad är då jag??? Mina barn har gått i pyjamas hela dagen :D De ville inte ta på sig kläder idag, de hade pyjamas under kläderna ute oxå :D Men dom ville ju de :D Kram Cecilia med Wilma och Melwin

    SvaraRadera