måndag 14 maj 2012

Väskan är packad!

Japp efter känningarna igår vågar jag inte chansa längre ;) 
Men de har varit rätt lugnt idag men enligt mensen är de ju den 16:e ;) men hoppas den kommer efter den 18:e för då är graviditetspenningen slut. å jag slipper ringa massa samtal till fk... 
Idag har vi inte gjort så väldans mycket än de vanliga... fick ju klippt gräset och den är nu återlämnad på sin plats! 
Pappsen ska få sina nycklar imorgon och Svea ska få ta med sig brödet imorgon. 
Har även fått kört diskmaskinen, och tvättat å torkat en maskin tvätt så nu är de tomt nere igen. Skönt! Packat Sveas extra kläder väska gjorde jag idag med. 
Ja så fast jag skriver att jag inget gör, gör vi tusen grejer men de är ingen som märker dessvärre.... 
Vi var å handlade innan och sen åkte vi å lekte med Ayline & Milton. Fick lite tårta och lämna paket. Hoppas de blev uppskattade! :) 
Sen är Svea uppriktigt orolig för Bella, hon pratar ofta om att Bella har ont i benet men jag lovad henne att vi ska ringa till doktorn så fort mormor är hemma från semestern. Svea sa att vi kanske måste raka håret, men sa att de är nog plåster vi måste sätta på då skulle hon hämta de med en gång. ;)
Så hoppas verkligen Bella härdar ut ett par år till, Svea kommer sakna henne enormt lika mycket som vi även om hon kallas hundjävel emellanåt ;) Så håll tummarna att de inte är cancer!
Nehe nu får jag snart ta ur fötterna ur fotbadet, de gör ont efter allt slit med gräset, skulle verkligen behöva en ordentlig fotvård som pågår länge och ger mjuka fötter.

2 kommentarer:

  1. Skönt du har packat väskan så du slipper Ica- påsen som jag hade till min nr 2;) låter inget vidare med hunden, hoppas på det bästa, må så gott och lycka till när det väl blir dax, kram

    SvaraRadera
  2. hehe ja sätter de igång när Jimmy jobbar å jag har båda barnen å Bella hemma så är de ju en del som ska fixas innan jag ska iväg.. ;) Hunden är ju inga problem men barnen och jag ska vara på rätt plats förhoppningsvis! Ja hoppas på snart, vill veta vad de är för krabat som gömmer sig därinne! :) Kram

    SvaraRadera