fredag 11 maj 2012

När? Var? Hur?

Så många frågor utan svar ;)
Undra när bebis vill komma, vart är jag då och hur börjar det? :) Hur kommer förlossningen gå? Kommer jag vara själv eller hinner någon med mig?
Jag har ju varit med om båda delarna nu, både vatten och värkar, så ska bli spännande å se hur de startar denna gången.
Jag har vaknat flera gånger inatt av att de gjort ont när jag legat och även igår kväll.. ^^ skulle gett mig ut på den där långpromenaden men fick sitta  med bokföringen istället så nu kan jag slappna av med den också! För de är klart å i ordning som de ska! :)
Så nu har jag bara ett par grejer kvar som ska bli färdiga sen är jag nog i schack å får ro i kroppen! Alltid skönt när allt är klart! Så man slipper göra massa saker när man kommer hem... 
Undra om Arvid är mellanmåls sugen, han plockar nämligen fram en massa bestick å dukar fram. Lilla snoriga killen :)
Nehe snart mellanmål sen får vi kanske ta bilen å åka en sväng tror mina barn eller ja, Arvid i allafall skulle uppskatta miljöombyte! :) Så får de nog bli men först mellanmål....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar