måndag 14 maj 2012

Efter över ca 7-8 timmar & 50 säckar....

Efter att mutat barnen med kex, saft och clementin som mellanmål i lekstugan är jag ÄNTLIGEN färdig med gräsmattan! Wihooo!
 Nu har jag lagt ner runt 7-8 timmars jobb och över 50 säckar med mossa så är jag slut i kroppen men det är färdigt.
Det sista satt dom i vagnen och tittade på när mamma klippte de sista och varje gång gräsklipparen dör ropar Svea glatt:
- NU är vi klara!
Men till slut så, häruppe framför altan och där bilarna står är knappt något gräs så där går de fort men all denna förbannade mossa!
Det blåser ju halv storm så var inte alls lockande att gå ut alls. Men så underbart när de är klart och de bästa av allt - Det började REGNA när jag plockade in leksakerna i lekstugan igen.
Så tusen tack moder natur och mina älskade barn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar