fredag 4 maj 2012

Underligt!

Ja visst är de konstigt, Arvid har vaknat tre nätter i rad och varit förbannad olika länge ;-)
Inatt av både han och Svea hela natten i sina sängar, Svea brukar göra de men som sagt Arvid har ju inte gjort de men nu då, tror ni jag sovit. Nix!
Kanske bebis som ska förbereda mig på vaken nätter ;-)
Vi hade riktigt flow igår och klippte gräset, krattade, hämta dynorna och veckohandlade!
Allt på ett par timmar. Tycker jag var duktigt gjort :-) idag ska jag å barnen kolla om morfar har plastsäckar annars får jag gå å köpa... Så jag kan packa ner all moSsa, för visst vi klippte gräset men kan säga att de ser ut som vi rivit mossa ;-)
Nu ska jag å Svea titta på bullerbyn tills Arvid vaknar :-)
Redan den 4:e maj snart är bebis här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar