onsdag 9 maj 2012

Svea har köpt häst!

Vi åkte i bilen ner till Hid för att åka till mormor å mostrarna som vi skulle köra till flyglatsen idag, Svea tyckte dock de var mycket märkligt för klart de inte kan flyga ;)
Men så kör vi så springer de ett par hästar längs vägkanten i en hage.
Så ropar Svea:
-- Mamma! Där är min häst! 
-- Jaha?! Har du köpt den?
-- Ja, jag betala i affären!
Sedär ja! Vi är numera hästägare ;) Undra vad ägarna ska säga när vi hämtar den, å inte den lilla hästen heller utan en stor ;)
Sen när vi skulle släppa av mormor å mostrar på säve, så sa Svea att hon skulle med men då sa jag att vi inte får flyga nu för vi ska ju ha bebis, Ja sa hon bara å följde med direkt ;) Söt lilla tös! 
Härliga kommentarer å funderingar!

Arvid har varit super förkyld och snorig hela dagen! :(
Men inte så gnällig utan att "gillar" läget och grejar å så, äter inte lika bra dock men vem gör de när man är sjuk! 
Helt okej natt med en snarkandes unge jämte mig ;) hehe gullunge! 
Nehe nu ska jag upp i sängen, hoppas de flyger lugnt nu å får en bra vecka, längtar inte alls till våran tripp... Ska bli så kul å komma iväg! Hoppas vi blir lika många som förra gången! 
Nehe nu ska jag sova.. vet aldrig när Arvid eller SVea vaknar igen eller varför inte bebis vill ut? ;)

1 kommentar:

  1. Jag måste verkligen tacka för din otroligt fina kommentar tidigare idag, när jag besvarade kommentarer som jag fått i bloggen. Det värmer och betyder otroligt mycket att jag har så fina och underbara läsare som bryr sig! Tack!! <3

    SvaraRadera