tisdag 15 maj 2012

Endast tomten är vaken!

Eller jag är vaken.... ^^ har lärt mig att aldrig mer lägga upp påhittade texter har blivit världens rabalder om detta... Jisses!
Så den texten här nedan är PÅHITTAD!
Klart med de nu? :-P
Ligger å kollar på hockeyn, läskiga tacklingar emellanåt... Å undra varför letten flög på svensken efter utvisningen. Hann han inte coola ner på 2 min? Imorgon ska jag till Göteborg å hämta hem morsan å kompani från flyget. Hoppas de har haft en bra tripp!
Jag vill också åka. Är så sugen på att ge mig av... ;-) men ingen som vill ha mig på flyg nu! Operation kom i form börjar snart. Ska bli härligt å känna sig lite lättare å inte så otymplig.... Nu drömmer Arvid... Låter som brottning där inne får gå å kika tror jag allt ;-)
Natti natt! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar