fredag 18 maj 2012

Nu är de snart dags!

Bebis verkar bara ha träningsläger... så är la gravid hundra år till ;)
Så släpper de tankarna ett tag så drar de la igång.. finns inget i världen tror jag som startar förlossning.. har rört på mig, städar å fejjar men hjälper inte så skit samma den kommer när den kommer..
Många säger att de är en pojk så leter killnamn... hur svårt är de inte då? Blir de en tjej ska jag bara få Jimmy övertalad ;) Har många föslag men inga som duger för mr Lindblad...
Så ger upp för stunden... ;) Idag fyller Morfar år så ska gå på kalas vid 15 tiden :)
Ska bli skönt å ha något kul å göra... annars tro..? Är så sjukt motiverad till att komma iform med så de skriker i kroppen. undra om de håller i sig länge? ;) Har ett ev. projekt på gång till hösten beroende på barn och sambo ;)
Men de som är helt dags å på g är att vi snart ska boka en ljuvlig resa i Januari. 2 veckor all inclusive i ett vattenland. kommer bli sjukt skoj! Ska boka nu i månadsskiftet.. ska bara kolla med de som är inblandade så att jag vet vilka som ska med å inte ;)
Snart dags för att göra lunch till mig å Arvid :) samma fråga varje dag... VAD för mat?! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar