tisdag 15 maj 2012

Tävla i Lag eller själv?

Jag har lite små funderingar på om jag skulle ta mig runt Kretsloppet i Borås, 5 km?! Det skulle jag väl ändå göra? Eller? Det är den 15 september.... Det finns ju för knattar med men tror Svea är för liten i år, eller?
Är de fler som har tanken vore de ju kul om vi bildar ett lag! Tror mamma å systrarna skulle springa med... Klicka på bilden för mer info om loppet!
Kretsloppet i Borås      















Tänkte ju att jag skulle komma i form någon gång och samtidigt som de är kul att ha ett mål med saker å ting...  
Nu har stora syster åkt till dagis och var noga å berätta för lillebror att han får följa med efter sommaren ;) Tror jag har en liten grabb som kommer uppskatta de!
Så som ni märker ingen bebis igår men ett behövligt fotbad men har fortfarande träningsvärk i armarna. haha! men har "bara" gått upp 7 kg denna gången... skönt! Kanske man kan få lite gratis viktnedgång istället då? ;)De vore ju lite schysst tycker jag! Men de lär ju inte ske ;)
 Nehe plocka och fejja lite sen ska jag Arvid bara ta de lugnt och inte göra särskilt mycket. Tror både jag å Arvid är värda de! <3 Å Svea är värd att få vara "liten" och leka å busa hela dagen med sina kompisar. Lilla busan. 
haha Arvid är så söt, kommer med en bok så frågar jag om vi ska läsa eller så lägger han boken i handen på mig sen hinner jag inte mer än å öppna boken innan han tar den ifrån mig och sen ska vi läsa igen ;) Nehe.. njuta av lugnet var de........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar