söndag 13 maj 2012

Besviken på mig själv.

Ja den här dagen har gått i ett.
Började med att lämna barnen hos morfar och "mormor" kl 9.30 för att jag var tvungen å åka upp till fyrklövern å städa. Sen kom Jimmy efter 1.5 timme och klippte gräset. Jag var där och städade totalt i 2.5 timme...
Men rent blev de och hoppas verkligen de är nöjda för jag har skrubbat överallt. tog med oss gräsklipparen därifrån för att klippa gräset hemma.
Jag klippte halva därnere... kom la 5 meter sen var de fullt bara å tömma i säcken å fortsätta....
Sen kom barnen aldrig ut igen efter mellanmålet så gick in och fråga vad de höll på med, då sitter Jimmy framför tvn med de. Han blir skit sur för att jag säger att är de en regnfri dag på 1.5 vecka ska man banne mig vara ute.
Han och Chrille hade tydligen bestämt att de skulle äta på charlies och att de skulle åkas med en gång. Jag förklarar för Jimmy hundra gånger att barnen äter mellanmål nu, vi kan äta kvart över fyra. Men de gick inte! Så sur skulle han gå upp å lägga sig för de är tydligen mitt fel att han ger fan i att äta på veckorna.
Men sa till han att de är bättre han åker å äter den där jävla maten och umgås med den personen som han pratar med mer än vad han gör med sina egna barn.
Så han åkte...
Så jag har klippt så mycket jag kunnat, barnen har varit super duktiga och lekt jätte fint medan jag klippte runt här uppe... men till slut ville de inte mer så var bara att gå in...
Så direkt efter Svea somnat ut igen och klippa, sen kom jag in nu 22.30.
Men är så jävla besviken att jag inte hann färdigt...
Men samtidigt är de svårt att klippa när de är så mörkt att man inget ser.
Har samlat ihop närmare 40 säckar mossa.....
Men nu har jag så ont med så jag vet inte vad jag ska ta vägen. Ska gå upp å lägga mig å lipa lite så blir de säkert bättre. Hoppas inte kroppen menar allvar med förvärkarna idag för jag skulle aldrig orka en förlossning idag.
Som grädden på moset vakna arvid nu, kunde inte bli bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar