måndag 7 maj 2012

Hej å hå!

Jag som skulle skriva blogginlägg men blir inget, har hunnit dammsuga, torkat golv, badat barn, lagt barn, torkat av bänkar å badrum...
Samt fixat lite med räkningarna, tänk om jag är på bb vid löning då måste de in pengar på rätt konton och räkningar ska dras så bäst jag fixar de! ;)
De är jag som håller i den biten... tycker det är ganska viktigt så skriver upp och kryssar å sätter in pärmar. Fick beröm av en revisor idag, vår bokföring är lika bra som en professionell, så får tacka svärfar för genomgångarna å hoppas allt har blivit rätt ;)
Men kul att någon uppskattar saker man gör! Imorgon är de tisdag och BM besök... skulle behöva ringa mormor med å fråga om bil... får ta de imorgon när hönan har stuckit till dagis, de bästa av allt är att komma upp imorgon å veta att allt är rent å fräscht! Bara börja plocka ur diskmaskinen men de gör jag med glädje när jag har rent å snyggt omkring mig!
Dags å sova och håll tummarna för ett par timmars sömn i allafall... känner att de behövs nu! Natti natt!

2 kommentarer:

  1. Känslan av ett rent och södat hem när man lägger sig är bara underbar, tänk kom man alltid hade det, men då jag inte lägger mig sist så är det alltid kaos i soffan och ngn som har svårt att hitta diskmlaskinen oc tvättkorgen.......... Undrar vem det kan vara som är skyldig.........lycka tilll i orgon hos bms och hoppas stt allt är bra, kram!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är de skönt å kliva upp å bara veta att man kan lugnt och skönt sätta sig och börja stöka ner igen ;) Här lägger vi oss oftast på kvällarna, brukar ta ett röj innan slapp i soffan ;)
      Ja ska bli trevligt, bara hoppas bebis ligger neråt... tycker de trycker och buffar åt alla olika håll så ibland undrar jag ;) Kram

      Radera