tisdag 22 maj 2012

Blandade känslor

Ja kl 1 gav Svea oss en överraskning... Hon kräks på hela Jimmys rygg ;-) lite komiskt i sig för han är så barnslig när de gäller sånt. Men de komiska försvann när vi fått bädda rent sängen igen och igen.
Å jag ligger här ned någorlunda regelbundna värkar sen kl 1 typ ned... Började med 10-12 min emellan som vanligt... Men nu är de nere på 4-8 min.. Men vill avvakta mer regelbundna värkar och ondare ;-) har inte tänkt å bli hemskickad...
Svea har somnat nu och Jimmy är hyper nervös över saker så han leker med telefonen :-)
Men som sagt får se om de blir regelbundna värkar eller inte... Och om de blir de så hoppas för allt i världen att jag, Arvid å Jimmy slipper magsjuka å att de är över för Svea nu...
Men med min vanliga tur kommer inget mera ske ändå ;-) sjukt egentligen ligger här å hoppas på smärta ;-)
Hoppas ni andra sover så gott vi har inte sovit så mycket så ska vila lite nu när lugnet lagt sig :-)

3 kommentarer:

  1. Hoppas att det drog i gång ordentligt sen:) Smärtan är ju övergående:)
    Hoppas verkligen att ni slipper magsjukan!! Usch och fy vad den är jobbig!

    SvaraRadera
  2. Hej.
    Hur gick det i natt??? Drog det igång? jag hoppas det.
    Och jag hoppas ni slipper magsjuka och att Svea mår bättre idag. Magsjuka är ett elände.
    Och att gå igenom en förlossning samtidigt som man har magsjuka känns inte som någon höjdare direkt.
    Håller tummarna för att ni åkt in på BB.
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Värsta kombinationen...... Hoppas Svea mår bra nu och det inte blir mer av den varan men mer av den andra varan= värkar;) lycka till och jag tänker på er, kram

    SvaraRadera