måndag 28 maj 2012

Godartad tumör

Veterinären trodde att de var en godartad tumör som skärdes bort på bellas ben.
Men vi fick hem en lullig hund men bättre nu, dock ska hon ha tratt nu igen och nu är de banne mig dags för henne att komma iform! Värre är de för mammas pärlan, när och om hennes tumörer växer, mamma visste bara om en men de hitta en till, måste de ta bort henne :( hoppas de inte växer....
 Nu blir de andra bullar, Bella ska bantas och jag ska bantas! ;) Jimmy får la bara stärka sina muskler ;) Barnen börjar bli bättre, Svea äter och går på toa som hon ska nu men Arvid äter inte än :(
De fick ändå följa med till Borås idag för lite miljöombyte. Så fort vi kom hem så somna Arvid på soffan, nu byggs de nät dörrar för fullt för att slipa få in dessa förbannade flugor ;) Så de har vi varit å handlat samt en morsdag present till mamma som jag lovat syrrorna. Hoppas den blir bra..
Freja har gått upp i vikt! Halleluja, över 300g sen i lördags, så ska ringa bvc och få tid i veckan för jag ska avveckla ersättningen mer och mer. Men hon fick bara bröstet vid 12 och har varit nöjd på de. Så nu när Freja har gått upp i vikt, Svea äter och Bella är "frisk". Kanske min kropp kan slappna av och framför allt min hjärna... de hade varit skönt.
Nu har jag en son som är behov att gosa med sin mamma.

1 kommentar:

  1. De va gott , då kommer hon och badar snart=)
    Ge barnen en karm från morfar & "mormor "
    Och kram på värdens bästa mamma & pappa

    SvaraRadera