söndag 26 december 2010

Visst är de typiskt!

Pappa sa innan han åkte, det är så himla enkelt att foga, inga problem! Ja tjena. Kanske för dom som har gjort de hundra gånger innan..
Vi har klabbat och haft fel konsistens så de rann... och ett tag var det väldigt kaotiskt, men till slut fick vi ordning på det. Men vi har nog tvättat bänkar typ hundra gånger ;D haha å spisen lika många gånger. Så det är en myt att det inte är klabbigt och inte nog med de...
Fogen räckte inte :( Om de har med att göra att vi har gjort "fel" eller inte de vet jag inte. Men imorgon ska vi iväg och köpa fog samt kolla på tapeter. + att köksgubben kommer.. + att jag ska jobba 8-13. Hej å hå!
Men håller tummarna för att allt flyter på som de ska!
Pappa ringde innan och sa att de hade 30 grader.. skönt.. hade jag med gärna haft. men vi har bestämt här att de blir en november resa förhoppningsvis :P Måste ha pengar till de med..
Nu är Bella och Jimmy ute å går.. Svea sover..
Nu ska jag vila för min kropp är inte alls i form idag.. Jag vet vad jag ska bli bättre på till nästa år iallafall! Skulle behöva orka med en dusch, byta i torktumlaren och sätta igång en ny maskin.. aldrig tar de slut :P hehe

1 kommentar: