måndag 20 december 2010

Äntligen två siffrigt!

Ja nu är de inte långt tills vi 3 blir 4. :) Bara 99 dagar! Idag plockade vi ur Sveas bebis leksaker ur hennes lådor för att göra plats till kommande på julafton! Jag har lite hum om vad tomten kommer med ;)

Nu har vi fått upp lite mer överskåp och de sista kommer på onsdag. Och då ska det bli färdigt säger dom! Å de hoppas jag! Vill verkligen få de färdigt nu, blir tokig på att inte få de helt klart. å 4 dagar så är de jul.. kommer vi få tapeter? svar nej. Kakel? de hoppas jag!
Lister? De hoppas jag. Element? De hoppas jag. För de är rätt kallt här nu ... så skulle behöva lite värme.
Så de är väldigt mycke hoppas just nu. men jag hoppas att mina hoppas ska gå i uppfyllelse! Vill verkligen få ordning här hemma nu.. är less på renovering som tar tid :P

Nehe nu ska jag greja lite, kanske slå in lite jilklappar och hoppas att posten kommer med de jag behöver idag. de kom de igen ;) hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar