torsdag 9 december 2010

Ullared - Gekås

Ja i eftermiddag har jag och Jeanette haft en trevlig tripp till Ullared :) Enligt mig iallafall får la se om jag får följa med någon mer gång.
Det var väldigt skönt att vara barnfri och bara gå runt och strosa, utan barn att ta hänsyn till, det var så skönt att känna att man var själv när man hörde andra små skrikiga barn.. stackarna.. bättre att de får vara hemma. Svea hade haft myror i rumpan hela tiden...
Svea vaknad för att Bella skällde som vanligt.. så hon har varit uppe en stund med mig och hon var väldigt fascinerad över alla påsar.. haha och hon blev jätte glad över sina snutte filtar som hon genast tog med sig till sängen :)
Jag hittade en diabädd till Bella med i fuskskinn. så nu har hon sin egna plats. Hoppas hon kommer gilla den :)
Nu ska jag plocka ännu mera här och försöka få lite ordning.. imorgon ska jag och Svea till Tranemo, vi får åka linjebuss så det gäller att komma i tid, och hoppas på att bussen inte är överfull med.. :S är la en massa snorungar som ska med bussen imorgon bitti... så får slåss om plats med de... ;) Jag lovar att jag vinner :D
Sen får vi se om jag ska gå till fiket och äta lite frukost :) Kanske man kan få sällskap?? :D Eller kanske ska ta med mig en smörgås till sällskapet, de funkar det med! ;D
Sov så gott de kommer jag!

1 kommentar: