måndag 20 december 2010

Oväderligt!

Det är helt galet hur bra vi har det egentligen med våra nära och köra som hjälper oss jämt. Jätte gulligt! Jag vet inte exakt hur vi ska återge all hjälp vi fått men jag hoppas att de känner våran tacksamhet!
Nu väntar jag bara på att alla hoppas saker ska falla på plats. De verkar som om vi får värme imorgon eller på torsdag + att de kommer en reparatör till spisen. kul å köpa ny spis och den är sönder de första den är...
Men men...det är så ibland med elektroniska saker. Sen hoppas jag att Johan ringer och säger att visst är de inga problem att sätta lister! det fixar jag omedelbart! :D haha får la se hur mycket som slår in utav de.. :P
Hade jag vetat var kameran var hade ni fått lite bilder men just nu är den på villovägar.
Det ligger en trött hund i soffan nu och förhoppningsvis en sovande liten älskling i sin spjälsäng och en stor älskling som kör lastbil. Den trötta hunden är pappa och Maria´s förtjänst. det är guld värt!
Nu ska jag fortsätta julklappsinslagningen och hålla tummarna stenhårt och hoppas på att julkorten kommer imorgon! Annars kan de bli lite tajt med tid för att hinna få fram de i tid.. men men de löser la sig de med antar jag ;D Ha en bra kväll!

I dag är det måndag 20. december, och du är 25 veckor och 6 dagar gravid. Det är 14 veckor och 1 dag kvar till beräknad förlossning, tisdag 29. mars.

Barn är härliga, raka och säger de mest roliga saker. Har barnet i magen äldre syskon, kan du gärna få frågor om hur bebisen kom in i magen och hur den ska komma ut. Då kan det vara bra att ha tänkt igenom detta på förhand. Vanligtvis lönar det sig att vara ärlig, men att förenkla.

1 kommentar:

  1. Ja hoppas Bella är trött =), vi kommer och hämtar henne snart igen de ska bli en vana vi behöver komma ut en sväng vi med..
    Köket kommer att bli super snyggt och de är ni värda.
    Hoppas våran älskling sover gott saknar henne....
    Sov gott du med hjärtat så hörs vi
    Kram Kram

    SvaraRadera