torsdag 2 december 2010

Är de fult att skryta?!

Isåfall får jag bete mig fult :P Jag är så nöjd med våran lilla tjej, Svea är super duktig jämt! Det är helt sjukt! :) Så stolt är jag som mamma!

När jag går och lägger henne så lägger hon sig så ger hon mig en puss, sedan lägger hon sig i sängen, vinkar och kastar slängkyssar när jag går ur rummet, sedan somnar hon :)
Och detta infaller alltid mellan 19-20 :) Sedan sover hon hela natten tills de är dags att gå upp!
Så stor tjej nu och varje ålder har sin charm men hon är världens underbaraste unge!
Hon gör sin mamma och pappa så himla stolta! :)
Vi älskar denna rediga lilla tjej hur mycket som helst som inom 4 månader lite drygt ska hon bli stora syster och den rollen kommer hon fixa galant!

1 kommentar:

  1. Hon har en stolt morfar & mormor med som längtar till tisdag då det lilla trollet ska sova över =).
    Och hon ha en far & mor som är toppen som föräldrar som fixar allt och alltid fins där för henne och alla andra vi älskar er alla.
    Sov så gott
    Kram Kram

    SvaraRadera