onsdag 15 december 2010

Dagis - jobb - kallt!

Idag var Sveas morfar så snäll och körde oss upp till dagis, vi gick ut när vi var färdiga så pappa inte ska behöva vänta. Å jäklar vad kallt de va!
Tårarna rann på Svea men sen fick hon åka buss. Så hon var lycklig :)
Vi åker inte med den stora bussen men hitta ingen annan bra bild!

sen åkte jag och jobbade hela dagen, så mötte jag Jimmy i dörren.
För då åkte han och jobbade. Trevlig dag!
Men ganska skönt ibland nu är jag ledig ett par dagar, får la se om de ringer.
Imorgon hoppas jag på att rörmockaren kommer, sedan ska vi köpa golv- och tak lister, färg till att måla listerna med och lämna tillbaka plast skivan vi inte behövde.
Lämna tre arbetsansökningar samt se till att vi får tag i någon lunch mat!
Jag ska ta tag i att lägga ut resterande vitvaror på blocket annars åker skiten till tippen.
Plocka ur och rensa för att sätta in i det nya kylskåpet.
+ Imorgon ska jag hinna med att få undervisning av teknik ansvarig på EPI programmet..
Så hoppas jag på att vi får igång tävlingen imorgon!
Jag kanske skulle börja med att skriva ut arbetsansökningar redan nu. Det går ju fort!
Tjopp tjopp Andersson innan dess får du banne mig inte sova ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar