fredag 17 december 2010

Pepparkaksbak!

Nu har jag fixat och ringt runt här på morgonen så nu kommer en elektriker hit och ska koppla in induktionshällen, sen pratade med rörmockaren, så han skulle kolla på de så får la se om de dyker upp idag. Vore bra och åtminstone få tag i ett element för det är lite små kyligt i köket.
Inatt har jag tydligen ringt till pappa med kl 3.. de e ju schysst.. förlåt ska inte göra om det hoppas jag!
Tänkte kolla om vi ev. kunde beställa mat tills på lördag hos pappa å maria.. får väl se vad de säger, jag är så trött på köpemat!
Nehe nu ska jag och Svea snart bege oss till Sandra för att baka pepparkakor. :) Det är exakt ett år sen vi gjorde de sist, coolt att vi lyckades pricka in samma dag. Så de ska bli ett pepparkakshus, Sandra är expert på det så de ska nog gå bra! :D
Bilder kommer när jag kommer hem! :) Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar