tisdag 21 december 2010

Kakel inhandlat!

Ja min hoppas lista står kvar...

detta har hänt:
¤ Kakel är inköpt och fix å fog..
¤ Spisreparatören kommer imorgon 7.45
¤ Det sista för köket ska komma imorgon.

Saker som fortfarande står på hoppas listan:
¤ julkorten har fortfarande inte kommit så de blir nog en mellamdag hälsning i år ;)
¤ limmareds rör har inte hört av sig om när de kommer..
¤ Behöver köpa belysning till köksbänkarna. De fanns tydligen i tranemo, kanske värt att kolla imorgon?!

Imorogn ska Svea på julbord med dagiset :) Hon ska vara där mellan 11-13.30 ca. Hoppas de blir varmare så kan vi ta en promenad upp...



Nu ska jag lägga mig.. trött som tusan men kommer aldrig iväg :P Jag har listat ut mitt nyårslöfte med! Det får ni veta på nyår och köksuppdateringar kommer förhoppningsvis imorgon. Hoppas på att vi får ordning på de mesta imorgon om jag ska va ärlig.. Men nu är alla julklappar i hamn! Dock fattas julkorten :P Men men.. ingen som blir skadad för de.. :P

1 kommentar:

  1. Hppas du sovit gott hjärtat =).
    & att våran lilla älskling får ett gott julbord och vem vet vem som kommer......
    Ha en härlig dag
    Kram Kram

    SvaraRadera