onsdag 1 december 2010

Har glömt...

Jag just nu sitter jag och funderar när jag var uppe med Svea sist... *hum* Men hon sover kanon bra! Går och lägger sig mellan 19-20 sen sover hon till morgon kommer :) Duktig hon är! Imorgon är det tidig uppgång och likadant på fredag för då är det jobb som gäller ;) Tur att morfar ställer upp som taxi! :)
Men idag är det kyrkis.
Det är -20 här så det blir bilen dit.. Annars vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, Jimmy kommer hem snart så det blir lite frukost.. ¨NU är vi redo för kyrkis, tur att bilen är hemma annars hade vi fått vara hemma.

GRATTIS MORBROR MATTIAS! På Födelsedagen! :)
Hoppas du får en super bra dag!

BEBIS: Ingenting är mysigare än en spark och lite sprattel från den lille i magen. Nu är foten på din lilla skatt 4 cm lång!

BABYVÄRLDEN

2 kommentarer:

  1. Pågår just nu flera roliga tävlingar i min blogg, välkommen in och delta!

    SvaraRadera
  2. ni kan komma å hälsa på oss :)

    SvaraRadera