onsdag 8 december 2010

Nytt golv nu!

Nu har jag beställt lite grejer.. bättre sent än aldrig! ^^
Nu behöver jag bara kortet på Svea CHRILLE sen kan jag beställa resten med så är de större problemen avklarade!
Nu håller de på att lägga in golv i köket, inte super mycket kvar! Härligt! Det ska bli så himla skönt när de e färdigt sen får renovering ligga på is tills februari!
Hua vad tråkigt det är att bo i skiten! Men snart är de färdigt.. bara ha tålamod! På fredag ska jag till MVC och göra glukosbelastning... ska vara där kl 8 på morgon.. har jag löst de?! NE! Aja får la gå i värsta fall! :P
Sen blir de la en fika i Tranemo kanske innan jag ger mig av hemåt.. får ju inte äta något på morgonen så ska bli intressant om hur de går ^^ Har mina funderingar på att byta dagis dag... Tålamodet lär inte vara på topp när jag inte får äta...
Nu ska jag gå å se om jag hittar någon ner frusen mat jag och Svea kan äta i vårat campingkök! :P

1 kommentar:

  1. Ta och fika ihop då kanske??? :) har inte glömt bort willvin skrivningen ska bara komma hur ja ska skriva :)

    SvaraRadera